Reklamační řád

Tento reklamační řád byl zpracován v souladu s ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., Občanského zákoníku, v aktuálním znění (dále jen „zákon“) a vztahuje se na zboží, u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „reklamace“) a které kupující (spotřebitel ve smyslu § 52 odst. 3 zákona 40/1964 v aktuálním znění) zakoupil u prodávajícího (Tomáš Pechlák, Nad Rokoskou 10, Praha 8, 182 00).

Záruční podmínky

Délka záruční doby je uvedena na daňovém dokladu za zboží. Není-li tam uvedena, je stanovena zákonem na 24 měsíců (až na výjimky uvedené v zákoně).

Vykazuje-li objednané zboží zjevné nedostatky (například porušený transportní obal) již při přebírání zboží, má kupující právo zboží nepřevzít. V takovém případě bude Zboží zasláno zpět prodávajícímu. Ten má povinnost vše uvést do pořádku a zboží kupujícímu odeslat znovu v co nejkratším možném termínu.

V případě, že se při užívání zboží vyskytnou v záruční době vady zboží, může kupující v souladu se zákonem a tímto reklamačním řádem uplatňovat reklamaci.
Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy ve všech případech stanovených zákonem. Odstoupení nabývá účinnosti dnem přijetí zboží k reklamaci prodávajícím. Prodávající má právo nepřijmout zboží k reklamaci od kupujícího v případě, že nejsou splněny podmínky dané zákonem a obchodními podmínkami prodávajícího. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou povinny navrátit si všechna plnění z rušené smlouvy.
Kupující musí prodávajícímu vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí kupující poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vracenou kupní cenu. Prodávající kupujícímu v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Vyřizování reklamací

Místem vyřizování reklamace se rozumí kancelář prodávajícího.
V případě zasílání reklamovaného zboží prodávajícímu se za den přijetí reklamace považuje den obdržení poslední součásti zboží prodávajícím. A za den vyřízení reklamace se považuje den předání vyřízené reklamace přepravní službě. V tomto případě je kupující také povinen zaslat reklamované zboží spolu s veškerým příslušenstvím. Kupující je povinen zboží připravit k přepravě tak, aby při ní nedošlo k poškození zboží, je také povinen zboží označit dle jeho povahy (křehké atd.). Při této přepravě je za řádné doručení k prodávajícímu zodpovědný kupující, který uplatňuje reklamaci.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
Kupující je povinen převzít si vyřízenou reklamaci co nejdříve na výzvu prodávajícího, případně dohodnout podmínky přepravy s kupujícím.

Prodávající označí reklamaci za neoprávněnou v případě, že:

Práva z odpovědnosti za vady věci, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době.

Adresa pro zasílání reklamací

Golden Touch e-shop, Beranových 717, Praha 9, 199 00

Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád vstupuje v platnost dnem 1.1.2012. Změny vyhrazeny.